GYIK

1. Hogyan működik a kiszállítás és a személyes átvétel?
Adja meg azt a dátumot, amikor szeretné a tortát kiszállítani és mi időben és 100%-os állapotban szállítjuk Önnek. Jelenleg hetente egyszer szállítunk, rendszeresen minden pénteken, ezért kérjük, hogy ezt ne feledje rendeléskor. Személyes átvétel egyenlőre nem lehetséges.
2. Hogyan szállítjuk ki a termékeinket és hová szállítunk?
Céges furgonjainkkal csak FRISS (nem fagyasztott) sajttortát sütünk és szállítunk. Futárszolgálattal aktuálisan nem szállítunk. Magyarország következő Vármegyei belül szállítunk:
  • Budapest főváros
  • Pest Vármegye
  • Nógrád Vármegye
  • Komárom-Esztergom Vármegye
  • Heves Vármegye
  • Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegye
Hétvégén és ünnepnapokon nem működik a kézbesítés.
3. Mennyi a szállítási költség?

Ingyenes házhozszállítás 39.990 Ft feletti rendelés esetén áfával. A normál szállítási költség 2.800 Ft áfával együtt.

4. Hová kézbesítünk?
Magyarországon a következő vármegyék belül szállítunk:
  • Budapest főváros
  • Pest Vármegye
  • Nógrád Vármegye
  • Komárom-Esztergom Vármegye
  • Heves Vármegye
  • Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegye
Más helyekre kiszállítás megegyezés szerint lehetséges, de további szállítási díj is felszámítható. Ha szállításra van szüksége, megbeszélhetjük Önnel a lehetőségeket a hello@simonascakecity.com e-mail címen, vagy egyszerűen hívja a következő telefonszámokat: +421 915 172 029, +421 908 155 263.
5. Mennyi időt vesz igénybe egy torta vagy sajttorta elkészítése?
A klasszikus torta vagy sajttorta elkészítése általában a megrendeléstől számított 48 órát vesz igénybe. Ez alól kivételt képeznek a hétvégék és a nemzeti ünnepek, amikor a termelés nem üzemel.
6. Módosíthatom vagy törölhetem a rendelésemet?
Megrendelését a megrendeléstől számított 2 órán belül módosíthatja vagy törölheti. Ezeket a módosításokat e-mailben kell végrehajtania, vagy hívjon minket, mivel online rendelés lemondására aktuálisan nincs lehetőség.
7. Kell-e jelen lenni a torták vagy sajttorták kiszállításánál?
Javasoljuk, hogy valaki jelen legyen a szállítási címen a torta vagy sajttorta átvételénél. A termék átvételét követően reklamációra nincs lehetőség.
8. Mi van akkor, ha a kiválasztott napon nem érkezett meg a megrendelt torta vagy sajttorta?
Ha tortát vagy sajttortát vársz és még nem érkezett meg, kérjük, írj a hello@simonascakecity.com címre rendelési számoddal és csapatunk egyik tagja segít.
9. Az Ön termékei élelmiszeripari létesítményekbe is alkalmasak?
Termékeink több mint alkalmasak bármely vendéglátó egységbe, kérjük, vegye fel a kapcsolatot csapatunkkal a hello@simonascakecity.com e-mail címen, és megbeszéljük a személyes találkozót és az ingyenes minták kiszállítását, támogatást kávézójának, bisztrójának, éttermének vagy bármilyen vendéglátó egységnek.
10. Hogyan működik az egyedi tortarendelés?
Ha egyedi tortát szeretne rendelni az Ön igényei szerint, kérjük, hívja a +421 908 155 263-as telefonszámot, vagy küldjön e-mailt a hello@simonascakecity.com címre ötleteivel, témáival, észrevételeivel. Örömmel felvesszük Önnel a kapcsolatot a torta elkészítésével kapcsolatban. Addig is inspirálódhat a már elkészített egyedi tortából az INSPIRÁCIÓ rovatban.